hej alle
Der inviteres til grillaften fredag d. 17/4
Vi smider et par pølser på grillen så medbring pung og campingstole så står der Dybbølhygge på plakaten....
Rikke
onsdag den 15. april 2009
Abonner på:
Opslag (Atom)
Fodbold drenge årgang 1999