hej alle
Der inviteres til grillaften fredag d. 17/4
Vi smider et par pølser på grillen så medbring pung og campingstole så står der Dybbølhygge på plakaten....
Rikke
onsdag den 15. april 2009
søndag den 29. marts 2009
Broby
Hej Alle
Så har de fleste af drengene været i Broby og jeg håber at der er mange historier og billeder fra weekenden.
Jeg ved at specielt Kenny har gjort turen til noget specielt for forældre og drenge.
Rikke
Så har de fleste af drengene været i Broby og jeg håber at der er mange historier og billeder fra weekenden.
Jeg ved at specielt Kenny har gjort turen til noget specielt for forældre og drenge.
Rikke
tirsdag den 10. marts 2009
Lions Club
Hej Alle...
Sponsorudvalget har taget initiativ til samarbejde med Lions Club. Dette indebærer at vi skal sælge 700 rabatkuponer, der samlet vil give en fortjeneste på ca. 8000 kr til drengene.
Drengene får hver 20 rabatkuponer med hjem, som de skal sælge. De koster 30 kr. pr stk, men har en værdi på 600kr. som kan bruges i butikker i Sønderborg.
Pengene fra salg af rabatkuponerne skal afleveres hos Michael Sørensen.
Ifølge formand for Dybbøl Fodbold må kuponerne kun sælges på Dybbøl-siden. Dette skal respekteres.
Ved salget af kuponer er det vigtigt at drengene fremhæver, at køber herved støtter Dybbøl Fodbold.
Endvidere har vi talt med Rema 1000 Dybbøl. Vi har fået tillladelse til at sælge rabatkuponer foran butikken fredag eftermiddag samt lørdag formiddag.
Vi skal bruge 4 hold a' 3 drenge.
Hold 1: fredag 15-16.30
Hold 2: fredag 16.30-18
Hold 3: lørdag 10-12
Hold 4: lørdag 12-14
Tilmelding til Michael senest onsdag d. 11/3-09 kl 20.00
Med venlig hilsen
Sponsorudvalget årgang 99.
Sponsorudvalget har taget initiativ til samarbejde med Lions Club. Dette indebærer at vi skal sælge 700 rabatkuponer, der samlet vil give en fortjeneste på ca. 8000 kr til drengene.
Drengene får hver 20 rabatkuponer med hjem, som de skal sælge. De koster 30 kr. pr stk, men har en værdi på 600kr. som kan bruges i butikker i Sønderborg.
Pengene fra salg af rabatkuponerne skal afleveres hos Michael Sørensen.
Ifølge formand for Dybbøl Fodbold må kuponerne kun sælges på Dybbøl-siden. Dette skal respekteres.
Ved salget af kuponer er det vigtigt at drengene fremhæver, at køber herved støtter Dybbøl Fodbold.
Endvidere har vi talt med Rema 1000 Dybbøl. Vi har fået tillladelse til at sælge rabatkuponer foran butikken fredag eftermiddag samt lørdag formiddag.
Vi skal bruge 4 hold a' 3 drenge.
Hold 1: fredag 15-16.30
Hold 2: fredag 16.30-18
Hold 3: lørdag 10-12
Hold 4: lørdag 12-14
Tilmelding til Michael senest onsdag d. 11/3-09 kl 20.00
Med venlig hilsen
Sponsorudvalget årgang 99.
søndag den 8. marts 2009
Billede af Dybbøl 1
indendørs afslutning
Hej Alle
Først tusind tak for alle kagerne.
Til de voksne der ikke var til stede, vil jeg blot nævne at hvis jeres søn ikke kunne spise noget aftensmad så
FAIR NOK.
Det var rigtigt hyggeligt i fredags. Drengene skulle have taget billeder, hvilket gik rigtig godt. Jeg glæder mig til at se resultatet..
Dernæst spillede de en Champ. League tunering, hvem vinderne var fandt jeg aldrig helt ud af, men drengene morede sig.
Så blev det tid til kage og sodavand. Der kom lidt over 350,00 i kassen, som går til drengene. Så tak for støtten dertil.
Adam fortalt lidt om hvad der ligger foran os udendørs og vil sende en mail ud i løbet af ugen.
Bliver rigtig spændende at se de fine træningsdragter vi kan købe til "næsten" ingen penge..
Alt herfra nu
Rikke
Først tusind tak for alle kagerne.
Til de voksne der ikke var til stede, vil jeg blot nævne at hvis jeres søn ikke kunne spise noget aftensmad så
FAIR NOK.
Det var rigtigt hyggeligt i fredags. Drengene skulle have taget billeder, hvilket gik rigtig godt. Jeg glæder mig til at se resultatet..
Dernæst spillede de en Champ. League tunering, hvem vinderne var fandt jeg aldrig helt ud af, men drengene morede sig.
Så blev det tid til kage og sodavand. Der kom lidt over 350,00 i kassen, som går til drengene. Så tak for støtten dertil.
Adam fortalt lidt om hvad der ligger foran os udendørs og vil sende en mail ud i løbet af ugen.
Bliver rigtig spændende at se de fine træningsdragter vi kan købe til "næsten" ingen penge..
Alt herfra nu
Rikke
torsdag den 19. februar 2009
Opstart
Hej Alle
Så har vi haft et møde omkring udendørs Dybbøl-cup, der er rigtig mange gode ideer til hvad vi skal lave, men det afhænger af forældreopbakning.
DATOEN er fastlagt og det bliver
LØRDAG d. 30 maj
Der er ikke på nuværende klarlagt hvad i hver især kan hjælpe til med. Lige nu er det bare vigtigt for os at vide hvor mange der kan hjælpe.
Hvis i har spørgsmål kan i jo skrive en kommentar til dette indlæg så Adam ikke bliver bombarderet md spørgsmål han endnu ikke kan svare på :)
Så har vi haft et møde omkring udendørs Dybbøl-cup, der er rigtig mange gode ideer til hvad vi skal lave, men det afhænger af forældreopbakning.
DATOEN er fastlagt og det bliver
LØRDAG d. 30 maj
Der er ikke på nuværende klarlagt hvad i hver især kan hjælpe til med. Lige nu er det bare vigtigt for os at vide hvor mange der kan hjælpe.
Hvis i har spørgsmål kan i jo skrive en kommentar til dette indlæg så Adam ikke bliver bombarderet md spørgsmål han endnu ikke kan svare på :)
tirsdag den 13. januar 2009
Har du en god historie
Hej !
Har du en god historie om drengenes fodbold, så er du mere end velkommen til skrive på denne blog. Jo flere der skriver, jo sjovere og spændende bliver det.
Hilsen
Adam
Har du en god historie om drengenes fodbold, så er du mere end velkommen til skrive på denne blog. Jo flere der skriver, jo sjovere og spændende bliver det.
Hilsen
Adam
lørdag den 3. januar 2009
sponsor
Hej Alle
Her kan i kommentere og berette om, hvor meget der er gang i m.h.t sponsorater.
Hvordan ser det ud p.t.
Hvem er igang og er der nedsat et udvalg?
Rikke
Her kan i kommentere og berette om, hvor meget der er gang i m.h.t sponsorater.
Hvordan ser det ud p.t.
Hvem er igang og er der nedsat et udvalg?
Rikke
dybbøl cup udendørs
Hej Alle
Her kan i skrive kommentarer til forslag/handling omkring udendørs Dybbøl Cup
Hvis vi skal have det stablet på benene skal vi igang snarest.
Er der stadig stemning for at afholde det?
Rikke
Her kan i skrive kommentarer til forslag/handling omkring udendørs Dybbøl Cup
Hvis vi skal have det stablet på benene skal vi igang snarest.
Er der stadig stemning for at afholde det?
Rikke
opstart på blog
Hej alle
Nu forsøger vi her på årgang 99 at opstarte en blog. I denne kan vi lægge billeder ind af drengene, samt oplyse om kommende kampe samt resultater af de kampe der allerede er spillet.
Hensigten vil også være at kunne benytte bloggen til logoer fra sponsor og lign.
Dette er på forsøgsbasis og undertegnede vil ikke stå som ansvarshavende alene, men gerne være behjælpelig med løbnede spørgsmål.
Er der nogen derude (forældre) der har styr på at blogge og gerne vil bruge tiden til sammen med mig, til at ajourføre ?????
Husk jo flere vi er om det jo lettere er det at holde hjulene kørende.....
Kommenter endelig uanset om det bare er en lille hilsen..... smil
Rikke
Nu forsøger vi her på årgang 99 at opstarte en blog. I denne kan vi lægge billeder ind af drengene, samt oplyse om kommende kampe samt resultater af de kampe der allerede er spillet.
Hensigten vil også være at kunne benytte bloggen til logoer fra sponsor og lign.
Dette er på forsøgsbasis og undertegnede vil ikke stå som ansvarshavende alene, men gerne være behjælpelig med løbnede spørgsmål.
Er der nogen derude (forældre) der har styr på at blogge og gerne vil bruge tiden til sammen med mig, til at ajourføre ?????
Husk jo flere vi er om det jo lettere er det at holde hjulene kørende.....
Kommenter endelig uanset om det bare er en lille hilsen..... smil
Rikke
Abonner på:
Opslag (Atom)
