Hej !
Har du en god historie om drengenes fodbold, så er du mere end velkommen til skrive på denne blog. Jo flere der skriver, jo sjovere og spændende bliver det.
Hilsen
Adam
tirsdag den 13. januar 2009
lørdag den 3. januar 2009
sponsor
Hej Alle
Her kan i kommentere og berette om, hvor meget der er gang i m.h.t sponsorater.
Hvordan ser det ud p.t.
Hvem er igang og er der nedsat et udvalg?
Rikke
Her kan i kommentere og berette om, hvor meget der er gang i m.h.t sponsorater.
Hvordan ser det ud p.t.
Hvem er igang og er der nedsat et udvalg?
Rikke
dybbøl cup udendørs
Hej Alle
Her kan i skrive kommentarer til forslag/handling omkring udendørs Dybbøl Cup
Hvis vi skal have det stablet på benene skal vi igang snarest.
Er der stadig stemning for at afholde det?
Rikke
Her kan i skrive kommentarer til forslag/handling omkring udendørs Dybbøl Cup
Hvis vi skal have det stablet på benene skal vi igang snarest.
Er der stadig stemning for at afholde det?
Rikke
opstart på blog
Hej alle
Nu forsøger vi her på årgang 99 at opstarte en blog. I denne kan vi lægge billeder ind af drengene, samt oplyse om kommende kampe samt resultater af de kampe der allerede er spillet.
Hensigten vil også være at kunne benytte bloggen til logoer fra sponsor og lign.
Dette er på forsøgsbasis og undertegnede vil ikke stå som ansvarshavende alene, men gerne være behjælpelig med løbnede spørgsmål.
Er der nogen derude (forældre) der har styr på at blogge og gerne vil bruge tiden til sammen med mig, til at ajourføre ?????
Husk jo flere vi er om det jo lettere er det at holde hjulene kørende.....
Kommenter endelig uanset om det bare er en lille hilsen..... smil
Rikke
Nu forsøger vi her på årgang 99 at opstarte en blog. I denne kan vi lægge billeder ind af drengene, samt oplyse om kommende kampe samt resultater af de kampe der allerede er spillet.
Hensigten vil også være at kunne benytte bloggen til logoer fra sponsor og lign.
Dette er på forsøgsbasis og undertegnede vil ikke stå som ansvarshavende alene, men gerne være behjælpelig med løbnede spørgsmål.
Er der nogen derude (forældre) der har styr på at blogge og gerne vil bruge tiden til sammen med mig, til at ajourføre ?????
Husk jo flere vi er om det jo lettere er det at holde hjulene kørende.....
Kommenter endelig uanset om det bare er en lille hilsen..... smil
Rikke
Abonner på:
Opslag (Atom)