onsdag den 15. april 2009

grillaften

hej alle

Der inviteres til grillaften fredag d. 17/4
Vi smider et par pølser på grillen så medbring pung og campingstole så står der Dybbølhygge på plakaten....
Rikke

1 kommentar:

  1. Det var en super aften - hilsen Karin, Martin & Mark

    SvarSlet