søndag den 29. marts 2009

Broby

Hej Alle

Så har de fleste af drengene været i Broby og jeg håber at der er mange historier og billeder fra weekenden.
Jeg ved at specielt Kenny har gjort turen til noget specielt for forældre og drenge.

Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar