Hej Alle
Så har de fleste af drengene været i Broby og jeg håber at der er mange historier og billeder fra weekenden.
Jeg ved at specielt Kenny har gjort turen til noget specielt for forældre og drenge.
Rikke
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar