torsdag den 19. februar 2009

Opstart

Hej Alle

Så har vi haft et møde omkring udendørs Dybbøl-cup, der er rigtig mange gode ideer til hvad vi skal lave, men det afhænger af forældreopbakning.
DATOEN er fastlagt og det bliver

LØRDAG d. 30 maj

Der er ikke på nuværende klarlagt hvad i hver især kan hjælpe til med. Lige nu er det bare vigtigt for os at vide hvor mange der kan hjælpe.

Hvis i har spørgsmål kan i jo skrive en kommentar til dette indlæg så Adam ikke bliver bombarderet md spørgsmål han endnu ikke kan svare på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar