tirsdag den 13. januar 2009

Har du en god historie

Hej !

Har du en god historie om drengenes fodbold, så er du mere end velkommen til skrive på denne blog. Jo flere der skriver, jo sjovere og spændende bliver det.

Hilsen
Adam

Ingen kommentarer:

Send en kommentar