Hej Alle
Først tusind tak for alle kagerne.
Til de voksne der ikke var til stede, vil jeg blot nævne at hvis jeres søn ikke kunne spise noget aftensmad så
FAIR NOK.
Det var rigtigt hyggeligt i fredags. Drengene skulle have taget billeder, hvilket gik rigtig godt. Jeg glæder mig til at se resultatet..
Dernæst spillede de en Champ. League tunering, hvem vinderne var fandt jeg aldrig helt ud af, men drengene morede sig.
Så blev det tid til kage og sodavand. Der kom lidt over 350,00 i kassen, som går til drengene. Så tak for støtten dertil.
Adam fortalt lidt om hvad der ligger foran os udendørs og vil sende en mail ud i løbet af ugen.
Bliver rigtig spændende at se de fine træningsdragter vi kan købe til "næsten" ingen penge..
Alt herfra nu
Rikke
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar