tirsdag den 10. marts 2009

Lions Club

Hej Alle...

Sponsorudvalget har taget initiativ til samarbejde med Lions Club. Dette indebærer at vi skal sælge 700 rabatkuponer, der samlet vil give en fortjeneste på ca. 8000 kr til drengene.

Drengene får hver 20 rabatkuponer med hjem, som de skal sælge. De koster 30 kr. pr stk, men har en værdi på 600kr. som kan bruges i butikker i Sønderborg.
Pengene fra salg af rabatkuponerne skal afleveres hos Michael Sørensen.

Ifølge formand for Dybbøl Fodbold må kuponerne kun sælges på Dybbøl-siden. Dette skal respekteres.

Ved salget af kuponer er det vigtigt at drengene fremhæver, at køber herved støtter Dybbøl Fodbold.

Endvidere har vi talt med Rema 1000 Dybbøl. Vi har fået tillladelse til at sælge rabatkuponer foran butikken fredag eftermiddag samt lørdag formiddag.
Vi skal bruge 4 hold a' 3 drenge.

Hold 1: fredag 15-16.30
Hold 2: fredag 16.30-18
Hold 3: lørdag 10-12
Hold 4: lørdag 12-14

Tilmelding til Michael senest onsdag d. 11/3-09 kl 20.00

Med venlig hilsen

Sponsorudvalget årgang 99.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar