Hej alle
Nu forsøger vi her på årgang 99 at opstarte en blog. I denne kan vi lægge billeder ind af drengene, samt oplyse om kommende kampe samt resultater af de kampe der allerede er spillet.
Hensigten vil også være at kunne benytte bloggen til logoer fra sponsor og lign.
Dette er på forsøgsbasis og undertegnede vil ikke stå som ansvarshavende alene, men gerne være behjælpelig med løbnede spørgsmål.
Er der nogen derude (forældre) der har styr på at blogge og gerne vil bruge tiden til sammen med mig, til at ajourføre ?????
Husk jo flere vi er om det jo lettere er det at holde hjulene kørende.....
Kommenter endelig uanset om det bare er en lille hilsen..... smil
Rikke
lørdag den 3. januar 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar