lørdag den 3. januar 2009

dybbøl cup udendørs

Hej Alle
Her kan i skrive kommentarer til forslag/handling omkring udendørs Dybbøl Cup

Hvis vi skal have det stablet på benene skal vi igang snarest.
Er der stadig stemning for at afholde det?

Rikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar