Hej Alle
Her kan i skrive kommentarer til forslag/handling omkring udendørs Dybbøl Cup
Hvis vi skal have det stablet på benene skal vi igang snarest.
Er der stadig stemning for at afholde det?
Rikke
lørdag den 3. januar 2009
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar