lørdag den 3. januar 2009

sponsor

Hej Alle

Her kan i kommentere og berette om, hvor meget der er gang i m.h.t sponsorater.

Hvordan ser det ud p.t.
Hvem er igang og er der nedsat et udvalg?

Rikke

3 kommentarer:

  1. Hej,
    Som i kan se i mail udsendt af Adam har Anders allerede skaffet en sponsor. S.... godt.....

    SvarSlet
  2. Hejsa,
    Jo flere der kommer ud af starthullerne og skaffer sponsorer, jo mindre bliver egenbetalingen til turen jo også.

    SvarSlet
  3. "Lidt har også sin ret"

    Sponsorudvalget er ved at udarbejde materiale, som alle forældre kan tage med til deres arbejdsgiver.
    Vi søger selvfølgelig efter store sponsorer, men lidt har også sin ret.
    Hvis bare en i alle forældrepar kan skaffe 500 kr. giver dette total 15.000 kr. Til drengenes kasse........

    SvarSlet