søndag den 8. marts 2009

Billede af Dybbøl 1




Hej alle

Karin har sendt et billede af Dybbøl 1.
Billedet er taget d. 1 maj 2008, hvor Dybbøl 1 vandt bymesterskabet. Det var en rigtig god dag, med lækkert solskin.

1 kommentar: